The Last Friend
W świecie, który zmienił się w kolejną postapokaliptyczną krainę, gdzie ludzkość jest rozproszona przez chaos, zniszczenie, rozszalałe mutanty, a także niejaką żądzę przetrwania, na horyzoncie pojawia się coś jeszcze bardziej złowrogiego...
Przemierzając pustkowia natrafia na złowrogie mutanty, które chcą porwać zaginionego szczeniaka!
Podczas tego starcia odkrywa nową zdolność - rozumie to, co mówi szczeniak, który nazywa się T. Juan!
T. Juan dołącza do Alphy i towarzyszy mu podczas jego wielkiej przygody, która ma na celu odkrycie prawdy o zaginionych pieski.
Od ciepłego i puszystego Nowofundlanda, który ma pasywną zdolność leczenia, przez Mastifa Tybetańskiego z odblokowanym trybem bestii, aż po zawsze charyzmatycznego Beagle'a, Twoim zadaniem jest uratowanie tych nieustraszonych szczeniaków, a następnie poszczucie ich na złoczyńców!
Świat jest brutalny, więc musisz dać z siebie wszystko, gdy nadejdzie czas, aby skoczyć do gardeł złoczyńców, których na pewno spotkasz na swojej drodze!
Od super soakerów, przez stalowe ściany aż po sidła, możesz wybierać spośród wielu ofensywnych i defensywnych opcji obrony, aby chronić swoje podwórko!