Son Üç
Büyülü bir ormanın derinliklerinde son taş kaplan ailesi yaşıyor. Onlar denge koruyucuları ve mistik yaratıkların krallığının koruyucularıdır. Ama huzurları, karanlık güçler saldırıp annelerini kaçırdığında bozulur. Baba ve yavru onu kurtarmak için tehlikeli bir yolculuğa çıkar.