The Last Worker
The Last Worker, gittikçe otomatikleşen bir dünyadaki yalnız bir işçinin son mücadelesine odaklanan sürükleyici bir hikaye macera oyunudur. The Last Worker, iş simülasyonu ve stratejik oyunun eşsiz bir karışımıdır.
Karakterleri çizgi roman efsanesi Mick McMahon tarafından tasarlanan oyun; yalnız, baskıcı ama tuhaf şekilde güzel bir ortamda geçiyor.
Dünyanın en büyük perakendecisi için çalışan Kurt, kapitalizm ile aktivizm arasında seçim yapmak durumunda kalıyor. Hayatını işe adayan Kurt'un sadakati; bir grup aktivist, Jüngle'ı içeriden yıkmasını istediğinde sınanır.
Kurt, şirketin verdiği uçan JünglePod'u ve çok amaçlı JüngleGun'ı ile batık Manhattan şehri büyüklüğündeki bir ikmal merkezinden sayısız ürün gönderir.
Ólafur Darri Ólafsson tarafından seslendirilen, yanında sadece yardımcı robotu Skew (Jason Isaacs) olan Kurt, hayatını Jüngle'a adamıştır. Ama aktivist grubu S.P.E.A.R., Kurt'un Jüngle'ı içeriden yıkmasını istediğinde Kurt, işvereninin karanlık yüzünü keşfetmek zorunda kalır.