Trails into Reverie – Complete Cosmetics (zestaw)
Zachwycaj wyglądem podczas swoich przygód dzięki zestawowi Complete Cosmetics, który sprawi, że będziesz wyglądać oszałamiająco! Wszystkie przedmioty kosmetyczne DLC są dostępne w jednym pakiecie.