Trails of Cold Steel IV Digital Deluxe Edition
En Büyük Sınıf Buluşması – Seri tarihindeki en geniş kadro ile dört bir yandan gelen kahramanlar davaya katılmak istiyor! Class VII'nin kahramanları Crossbell'in Special Support Section'ı ve hatta Liberl kahramanları ile birleşiyor.
En Rafine Savaş – Yeni ve eski sistemler The Legend of Heroes serisinin hâlihazırda cilalanmış savaş sistemine ekleniyor.
Savaş Yorgunluğu Meşgalesi – Destansı savaşların arasında Vantage Master, balıkçılık ve bulmaca oyunları gibi en sevdiğin mini oyunlarla soluklan! Ayrıca Poker, Blackjack, ve Horror Coaster gibi yeni meşgaleler de var.
Erebonian İmparatorluğu topyekûn savaşın eşiğinde! Trails of Cold Steel III'ün sonunun hemen sonrasında geçen olaylarda Class VII'nin kahramanları mutlak zafere giden yolda İmparatorluğun tüm gücünü yanlarında buluyor. Üstelik Erebonian İç Savaşının kahramanı ve and Class VII'nin öğretim görevlisi Rean Schwarzer kayıp.
Artık Class VII'nin eski ve yeni öğrencileri dünyanın yok olmasına engel olabilecek tek şansı yaratmak için kıtanın dört bir yanındaki kahramanlarla bir araya gelmek zorunda.