Trails of Cold Steel IV – Lossless Audio Pack
Ciesz się brzmieniami Trails of Cold Steel IV dzięki temu pakietowi audio w bezstratnym formacie! Zawiera podkład muzyczny, efekty dźwiękowe oraz japońskie i angielskie kwestie głosowe.