Trails of Cold Steel IV - Premium Cosmetic Set
The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV is a fitting end to the saga of Erebonia. While there are tons of characters returning and plot threads from previous games, newcomers will still be able to enjoy the complicated, political tale along with a deep battle system.