Trails of Cold Steel IV - Swimsuit Bundle
A set of swimwear perfect for some fun in the sun. (Alisa's Swimsuit x 1, Laura's Swimsuit x 1, Emma's Swimsuit x 1, Fie's Swimsuit x 1, Juna's Swimsuit x 1...)