Azure Archives – album z grafikami
Ciesz się albumem z grafikami „Azure Archives” i zachwyć się pięknymi dziełami sztuki, które ożywiają Crossbell! Ten album z grafikami zawiera 44 strony fantastycznych prac autorstwa twórców gry.