Azure Archives Çizim Kitabı
"Azure Archives" çizim kitabının keyfini çıkar ve Crossbell'i canlandıran güzel çizimleri deneyimle! Bu çizim kitabı, sanatçıların oluşturduğu 44 sayfalık fantastik çizimler içeriyor.