The Legend of Khiimori
The Legend of Khiimori er et systemdrevet spil, hvor du udforsker den vilde verden i 1200-tallets Mongoliet som en modig kurerrytter. Opdræt og træn heste med specialiserede evner for at udforske hele dette alsidige og fascinerende landskab.
1200-tallets Mongoliet er hjemsted for historiens bedste ryttere. Landet er smukt og vidtstrakt, fuldt af vidundere og fængslende eventyr, du kan opdage. Vær forberedt på barsk klima, stejle klipper og fantastiske landskaber. Hold dig sikker fra farer ved at planlægge din leveringsrute omhyggeligt på tværs af de vidtstrakte stepper, over sneklædte bjergtinder eller gennem den brandvarme ørken.
Det er afgørende at træne heste, når du skal kortlægge det vidtstrakte mongolske landskab. Opdræt heste med specialiserede evner for at overkomme de mange udfordringer, du møder på din vej. Par de bedste dyr for at fremavle bedre evner i løbet af generationerne. Træn dine heste, plej deres behov og benyt deres fulde potentiale for at blive en ægte yam-kurerrytter. Nyd den uovertrufne realisme ved hestenes adfærd og animation, der er forbedret og godkendt af eksperter.
Overlevelse er afgørende! Fourager og gå på jagt for at få forsyninger og materialer, så du kan blande mad og tonika til din hest. Planlæg dine ruter omhyggeligt for at undgå at beskadige værdifuld last eller bringe din betroede ganger i fare. Forbered din hest og dit udstyr på barske vejrforhold. Kun da kan du overleve den vilde mongolske natur.
Giv dig i kast med forskellige aktiviteter, og bliv en succesfuld yam-kurerrytter. Du får til opgave at levere pakker og last, indsamle vigtige genstande og klare dig gennem den åbne verdens udfordringer. Missionerne vil sætte dine færdigheder på prøve, kræve den rette ganger, fremragende rideevner og omhyggelig planlægning, såvel som dygtig håndtering af ressourcer, nyttig fremstilling og mesterlig bueskydning for at overleve og lykkes.