The Legend of Khiimori
The Legend of Khiimori to oparta o systemy gra, w której przemierzysz nieokiełznany krajobraz XIII-wiecznej Mongolii jako dzielny kurier. Hoduj i szkól konie z wyspecjalizowanymi umiejętnościami, aby odkryć w pełni każdy aspekt tego zróżnicowanego i fascynującego krajobrazu.
XIII-wieczna Mongolia stanowi ojczyznę najwprawniejszych jeźdźców w dziejach. Tutejsza przyroda jest przepiękna, a zarazem rozległa i pełna cudów oraz intrygujących opowieści do odkrycia. Przygotuj się na niegościnny klimat, zdradliwe szlaki i zapierające dech pejzaże. Unikaj niebezpieczeństw, mądrze planując dostawy przez smagane wiatrem stepy, ośnieżone szczyty i spaloną słońcem pustynię.
Trening wierzchowców odgrywać będzie kluczową rolę przy przemierzaniu ogromnego mongolskiego krajobrazu. Hoduj konie ze specjalistycznymi cechami, aby pokonać rozliczne trudności na swej trasie. Kojarz ze sobą najszlachetniejsze wierzchowce, aby zwiększyć możliwości ich potomstwa. Szkól swojego konia, dbaj o jego potrzeby i uwolnij pełnię jego potencjału, aby zostać prawdziwym kurierem Jamu. Ciesz oko niezrównanym realizmem zachowań i animacji koni, dopracowanych i zatwierdzonych we współpracy z ekspertami.
Przetrwanie to klucz! Zbieraj i gromadź zasoby oraz materiały, aby przygotowywać pożywienie i mikstury dla swojego konia. Planuj mądrze podróż, aby nie uszkodzić cennego ładunku i nie narazić zaufanego rumaka na uszczerbek. Przygotuj konia oraz ekwipunek, aby sprostać trudnym warunkom pogodowym oraz wyzwaniom w terenie. Tylko w ten sposób przetrwasz w zetknięciu z nieokiełznaną mongolską dziczą.
Wytwarzaj woreczki z proszkiem oraz specjalne strzały, aby stawić czoła mongolskiej zwierzynie. Łucznictwo stanowi nieodzowny element kultury Mongolii i będzie wymagać dogłębnego opanowania. Łuk i strzały stanowią jednak nie tyle broń, co narzędzie. Wszelakie strzały i woreczki z proszkiem służą do zbierania zasobów, obrony przed niebezpieczną zwierzyną i świadomego polowania.