The Legend of Nayuta: Boundless Trails
A fateful encounter with the fairy Noi sets Nayuta and his friends on a path to explore beyond the borders of their island home in order to stop a dark plot.
Nayuta has always dreamed of exploring beyond the horizon of his island home. After a fateful encounter with a fairy by the name of Noi, he and his friends find themselves whisked away on an adventure through multiple worlds in order to stop an evil plot that has been set in motion.
Nayuta spends his days gazing up at the stars above his island home and wondering what lies beyond the horizon. Though people claim the sea they live on is flat and finite, Nayuta knows there must be more out there, just waiting to be discovered.
Occasionally, ruins and stars will fall from the sky over Nayuta's home, offering what seem to be glimpses of other worlds. While exploring one such ruin, he and his friends save a small, fairy-like girl by the name of Noi. She tells Nayuta that something very important has been stolen from her and asks for his help in retrieving it.
It's with this that Nayuta's journey begins—one which will take him far beyond the confines of his island to experience new worlds and extraordinary discoveries!
Worlds Beyond Home: Experience all the wondrous phenomena The Legend of Nayuta has to offer with HD visuals, high quality music, 60fps, and new illustrations added for this Western release!
Skills for Every Season: Enter the fray with real-time action gameplay and environment-based puzzles that are affected by the current season. Utilize season-based magic and powerful weapon skills to take down your foes, and unlock new techniques based on your performance.
An Ocean of Adventure: Dive into a different kind of Trails game! Experience a light, whimsical story rooted in fantasy and discovery with a variety of colorful locations and characters, plus tons of extra quest content.
The Legend of Nayuta succeeds at everything it sets out to do and is difficult to find any faults in. Anyone with any interest in action RPGs should give it a whirl.
The Legend of Nayuta: Boundless Trails is an absolute gem, and one of Nihon Falcom's best games period. It's a simple, bite-sized, and endlessly rewarding action RPG that brings all the charm of a hand-held adventure to the big screen without missing a beat.