The Legend of Nayuta: Boundless Trails
Peri Noi ile karşılaşmaları, Nayuta ve arkadaşlarını, karanlık bir planı durdurmak için adalarının sınırlarının ötesini keşfetmelerini sağlayacak bir yola sürükler.
Nayuta her zaman, evi olan adanın ötesinde yer alanları keşfetmeyi hayal etti. Noi adında bir peri ile karşılaştıktan sonra arkadaşlarıyla birlikte kendini, çoktan harekete geçmiş şeytani bir planı durdurmak için birden çok dünyada süren bir yolculuğun içinde buldu.
Nayuta günlerini evi olan adanın üzerindeki yıldızları izleyerek ve ufkun ötesinde neler yer aldığını merak ederek geçiriyordu. İnsanlar üzerinde yaşadıkları denizin düz ve bir sonu olduğunu iddia etse de Nayuta orada keşfedilmeyi bekleyen bir şeylerin olduğunu biliyordu.
Zaman zaman Nayuta'nın evi üzerindeki gökyüzünde bir şeyler düşer ve yıldızlar kayar, bunlar Nayuta'ya diğer dünyalardan bir işaretmiş gibi görünürdü. Bir gün böylesi bir kalıntıyı inceleyen Nayuta ve arkadaşları Noi adında ufak, perimsi bir kızı kurtarır. Noi Nayuta'ya kendisinden çok önemli bir şeyin çalındığını söyler ve onu geri almak için Nayuta'nın yardımını ister.
Böylece Nayuta'nın yolculuğu başlar. Bu yolculuk Nayuta'yı adasının sınırlarının ötesine götürecek ve yeni dünyalarla sıra dışı keşifleri deneyimlemesini sağlayacak!
Evin Ötesindeki Dünyalar: The Legend of Nayuta'nın Yüksek Çözünürlüklü görseller, yüksek kaliteli müzik, 60 FPS ve bu Batı çıkışı için eklenmiş yeni illüstrasyonlarla sunduğu mucizevi dünyayı deneyimle!