The Life and Suffering of Sir Brante Artbook + OST
A 40-page album full of sketches and artwork by Sever Studio artists will help you immerse yourself in the history and lore of The Life and Suffering of Sir Brante.
Enjoy the music composed by Vasily “Mushroomer” Kashnikov, famous for his work on such titles as Pathologic 2 and The Void, as well as Fyodor Trubin (The Void Brother)!