Zestaw The Life and Suffering of Sir Brante Artbook + OST
40-stronicowy album z mnóstwem szkiców i grafik wykonanych przez artystów z Sever Studio do zgłębiania historii i tajemnic The Life and Suffering of Sir Brante.