The Life and Suffering of Sir Brante
Życie każdego obywatela imperium jest z góry określone przez jego majątek. Bóstwa znane jako Twin Gods przekazały światu tę prawdę, dzieląc śmiertelników na kasty (Lot). Szlachta przewodzi i rządzi innymi, duchowieństwo prowadzi ludzi jedyną słuszną drogą, a nisko urodzeni cierpią, harując ku chwalę cesarstwa. Możesz zaakceptować swój los bez wątpliwości albo zmienić kosmiczny porządek, który rządzi wszystkim.
Pierwsze pełne przejście może Ci zająć nawet ponad 15 godzin! Nieprzewidywalne zakończenie fabuły rozgrywki zależy wyłącznie od Twoich działań: losy Twojego bohatera i członków jego rodziny, przyjaciół oraz rywali, jak również wynik niezwykle ważnych wydarzeń, które wpłyną na przyszłość imperium, pozostają w Twoich rękach!