The Life and Suffering of Sir Brante
Her imparatorluk vatandaşının hayatı, soyu tarafından önceden belirlenir. Twin Gods olarak bilinen tanrılar dünyayı bu gerçekle tanıştırdı ve fânileri Lot'lara böldü. Soylular diğerlerini yönetirken, ruhban sınıfı insanları tek doğru yola yönlendiriyor ve alt kesimdeki insanlar da İmparatorluğun şanı için çalışıp çabalayarak acı çekiyor. Hiç sorgulamadan kaderine boyun eğebilirsin fakat her şeyi yöneten kozmik düzeni değiştirmek de senin elinde.
İlk tam oynanış 15 saatten uzun sürebilir! Oyundaki hikâyenin sürpriz sonu tamamen senin eylemlerine bağlı: Karakterinin ve aile fertlerinin kaderleri, dostları ve düşmanları, İmparatorluğun geleceğini belirleyecek önemli olayların sonuçları gibi her ayrıntıya şekil verebilirsin!