The Lion's Song – ścieżka dźwiękowa
The Lion's Song opowiada o twórczości artystycznej i naukowej na początku XX wieku.
W odcinku 1 kompozytorka Wilma ma trudności ze stworzeniem nowej kompozycji. Utwór ma mieć premierę w „Wiener Konzerthaus” wraz z dziełami innych znanych kompozytorów tej epoki. Ze zmagań Wilmy powstaje melodia będąca odą do twórczości.
Choć każdy odcinek wprowadza nowe instrumenty i melodie, poszczególne „warstwy” utworu zawsze pasują do siebie.