The Lion's Song - Oyun Müzikleri
The Lion's Song, 20. yüzyılın başında Sanat ve Bilimdeki yaratıcılığı konu alıyor.
Besteci Wilma, 1. Bölümde yeni bir beste yapmaya çalışıyor. Bu müzik parçası, o zamanın usta bestecilerinin yanında "Wiener Konzerthaus"ta prömiyer yapacak. Bu çabasından, yaratıcılığa övgü olan bir melodi ortaya çıkıyor.
Her bölümde yeni bir enstrüman ve melodi düzenlemesi gelirken, kompozisyonun "katmanları" her zaman birbirine uyuyor.