The Long Dark: Tales from the Far Territory
W głębi wyspy Great Bear rozciąga się wysokie pasmo górskie, które dzieli obszar na pół.
To pasmo Far Range – potężna ściana skał strzegąca dostępu do bezcennych złóż zasobów wyspy Great Bear.
Na niebie nad Far Territory połyskuje zorza polarna. Czy to znaczy, że region gotowy jest podzielić się swoimi sekretami? Czy uda ci się przetrwać wystarczająco długo, by wydrzeć prawdę z kamiennego uścisku tej pradawnej, mrocznej ziemi?
TALES FROM THE FAR TERRITORY to pierwsza płatna przepustka Expansion Pass dostępna w trybie przetrwania gry The Long Dark. W ramach rozszerzenia TFTFT w ciągu trwającej dwanaście miesięcy kampanii stopniowo udostępniane będą nowe zawartości, które znacznie wzbogacą świat wyspy Great Bear oraz zmienią podstawowy tryb przetrwania obecny w grze. Przygotuj się na nowe regiony, nową rozgrywkę oraz nowe opowieści z zadaniami do wykonania.
– Trzy nowe opowieści, a wraz z nimi wyzwania fabularne, dzięki którym poznasz tajemnice związane z przedziwną historią Far Territory.
THE LONG DARK: TALES FROM THE FAR TERRITORY to kampania zawierającą przepustkę Expansion Pass, która potrwa 12 miesięcy. W czasie jej trwania regularnie dodawana będzie nowa zawartość. Wprowadzeniu każdej nowej zawartości towarzyszyć będzie filmik wyjaśniający, co zostało dodane zarówno w ramach płatnej, jak i darmowej aktualizacji.