The Long Dark: Tales from the Far Territory
Great Bear sırtı boyunca patikaları, adayı ikiye bölen sarp bir dağ silsilesi izler.
Bu, Great Bear'ın paha biçilmez kaynak zenginliklerini koruyan heybetli kaya duvarı, Far Range'dir.
Şimdi, şafak doğarken, Uzak Diyarlar (Far Territory) hikâyelerini açığa çıkarmaya hazır mı? Peki sen gerçekleri bu eski ve karanlık bölgenin kayalıklarından çekip çıkaracak kadar uzun süre hayatta kalabilecek misin?
TALES FROM THE FAR TERRITORY, The Long Dark Hayatta Kalma Modu (Survival Mode) için gelen ilk ücretli genişletme paketidir. 12 aylık bir süreç boyunca parçalar halinde piyasaya sürülen TFTFT, yeni bölgeleri, yeni oynayışı ve yeni göreve dayalı hikâyeleri ile Great Bear adasına ve oyunun temel hayatta kalma temasına önemli ölçüde katkı sağlıyor.
TALES FROM THE FAR TERRITORY, THE LONG DARK için 12 aylık Expansion Pass hikâyesidir. Bu nedenle içerik paketleri, hikâye boyunca düzenli aralıklarla teslim edilecektir. Her pakete ücretli ve ücretsiz akışlara nelerin dahil olduğunu açıklayan bir güncelleme videosu eşlik edecektir.