The Long Dark: Wintermute
Odcinkowy tryb narracji w The Long Dark, WINTERMUTE, obejmuje cztery z pięciu tworzących go odcinków. Trwają prace nad odcinkiem piątym – jego premierę zaplanowano na końcówkę 2023 roku. Zakończy on opowieść WINTERMUTE.