The Long Dark: Wintermute
The Long Dark'ın bölüm formatındaki hikâye modu WINTERMUTE, beş bölümlük WINTERMUTE'ı oluşturan dört bölümü içeriyor. Beşinci Bölüm geliştirme aşamasında ve 2023'ün sonlarında çıkarılması planlanıyor. Beşinci Bölümle birlikte WINTERMUTE hikâye akışı bir sonuca ulaşacak.