The Long Dark
Wired dergisinin "türünün en iyi örneği" olarak tanımladığı yenilikçi keşif ve hayatta kalma deneyimi THE LONG DARK'a hoş geldin.
The Long Dark'ın bölüm formatındaki hikâye modu WINTERMUTE, beş bölümlük Season One'ı oluşturan iki bölümü içeriyor. Her iki bölüm de Redux Update'in bir parçası olarak Aralık 2018'de tamamen elden geçirildi: yeni görev yapısı, hikâye akışı, diyaloglar, animasyonlar vb.
Çalı pilotu Will Mackenzie (oyuncunun karakteri) ve Dr. Astrid Greenwood, gökyüzünde gizemli ışıklar yanıp söndükten sonra uçakları Kuzey Kanada'nın vahşiliklerinde kaza yapınca birbirlerinden ayrı düşerler. Çaresizce Astrid'i ararken hayatta kalma mücadelesi veren Mackenzie'nin yolu, bu sessiz kıyametin boyutlarını anlamaya başlayacağı ufak bir kasaba olan Milton ile kesişir.
Mackenzie'nin Astrid'i arayışı, onu Kış'ın acımasız vahşi doğasının derinliklerini doğru sürükler. Gizemli bir avcı Astrid'i bulmanın anahtarı olabilir. Ancak Mackenzie ona güvenebilir mi?
Milton'daki olayların ardından gizemli bir yabancı Dr. Astrid Greenwood'u (oyuncunun karakteri) ölümden kurtarır. Pleasant Valley'in kar fırtınaları ile yüzleşen Astrid, karşılaştığı hayatta kalanlarla arasını iyi tutabilmek için bir doktor olarak sahip olduğu tüm becerileri kullanmak zorunda. Ancak Astrid Mackenzie'yi bulabilecek ve onları Perseverance Mills'e götüren gizeme yaklaşabilecek mi?
WINTERMUTE'un ilk iki bölümü yaklaşık 15 saatlik oynanıştan oluşur. Üçüncü Bölüm'den (Episode Three) Beşinci Bölüm'e (Episode Five) kadar olan kısım oyunun fiyatına dâhildir ve yayınlandıkça ücretsiz olarak açılabilir.
Dört farklı Experience Mode'u senin rahat hissettiğin bir mücadele seviyesini sana sunmak için hazır. Mesela Pilgrim Mode sessiz ve düşündürücü bir oyun deneyimi sunarken Interloper Mode yalnızca en tecrübeli hayatta kalanların bir haftayı sağ çıkarabileceği bir deneyim sunar. Bu dört deneyimden (Experience) hiçbiri sana uymazsa Survival Mode oyununu kendi özel zevkine göre tasarlamak için Custom Mode ayarlarını kullan.
Birkaç bağımsız Challenge Mode, her biri 1-3 saat sürecek şekilde tasarlanmış amaç odaklı deneyimler sunar. Örneğin Whiteout, canavar bir kar fırtınası hazırlığı için yeterince erzak toplama yarışıdır. Ya da bir başka örnek, katil bir Ayı'dan kaçman gereken Hunted. Survival Mode'da uzun süreli oynanış avantajları sunan Feat'leri açmak için bunları tamamla. Başlangıçta beş Challenge olacak ancak gelecek güncellemeler ile yenileri eklenecek.