The Longest Road on Earth — World Tour Bundle
Dla tych, którzy chcą odbyć całą podróż w The Longest Road on Earth: pakiet World Tour Bundle obejmuje grę w wersji standardowej, ścieżkę dźwiękową dostępną tylko w tym pakiecie oraz całą zawartość z Backstage Edition!