The Longest Road on Earth
The Longest Road on Earth to bardzo osobista i relaksująca gra fabularna. Zagraj w piosenkach do czterech krótkich historii, rozgrywanych z uproszczoną mechaniką i bez słów. Każda z historii może zostać swobodnie zinterpretowana — jaką historię znajdziesz w sobie dla każdej z postaci i świata, który je otacza?
Daj się porwać przejmującym i sentymentalnym tekstom ponad dwudziestu czterech oryginalnych, pełnych emocji piosenek śpiewanych przez jednego z twórców gry.
Spacer najdłuższą drogą na Ziemi (The Longest Road on Earth) zajmie Ci jedynie dwie godziny, a będzie wart każdego kroku.
Oryginalna, intymna ścieżka dźwiękowa z tematami i tekstami, odwołującymi się do spokoju i prostoty życia, jest dołączona do każdego biletu na podróż z The Longest Road on Earth. Uczucia, emocje, sytuacje i wrażenia, które nie są nadzwyczajne, definiują jednak nas jako istoty ludzkie, nasze historie i to, jak dzielimy nasze życia ze sobą nawzajem.
Przejdź przez cztery rozdziały, w których uchwycono istotę codziennego życia, i przewijaj migawki chwil zarówno tych znaczących, jak i tych prozaicznych — a wszystko to przy akompaniamencie nostalgicznej ścieżki dźwiękowej. Brak dialogów i tekstu oznacza, że możesz dzielić chwile z bohaterami i tworzyć własne interpretacje. Mimo że sama rozgrywka jest krótka (poniżej 3 godzin), The Longest Road on Earth pozwala Ci owinąć się niczym w ciepły koc pięknem drobnych radości, takich jak zdmuchiwanie dmuchawców, zbieranie muszelek, jazda na sankach w pierwszy dzień zimy lub rowerowa przejażdżka w letni dzień.
W grze The Longest Road on Earth nie ma żadnych wyzwań, które mogłyby zepsuć Ci rozgrywkę, żadnych karzących Cię statystyk niepowodzeń. Dzięki prostemu sterowaniu i spokojnemu tempu w zabawie mogą uczestniczyć gracze w każdym wieku, o każdym poziomie umiejętności, znanym języku lub dowolnym pochodzeniu.