The Longest Road on Earth
Basit mekaniklere sahip, düşündürücü ve derinlemesine kişisel bir oyun. Diyalogların ya da metnin olmayışı sayesinde dört karakterin her biri aracılığıyla kendi anlatımını oluşturabilirsin. Her bir kısa hikâyeye akıllardan çıkmayan sözlere sahip yirmiden fazla orijinal şarkı eşlik ediyor.
The Longest Road on Earth, derinlemesine kişisel, düşündürücü ve anlatıma dayalı bir oyundur. Basit mekaniklere sahip ve kelime içermeyen dört kısa hikâyenin şarkılarında oyna. Her hikâye yoruma açık. Her bir karakter ve onların çevresindeki dünya için senin çıkardığın hikâye hangisi olacak?
Geliştiricilerden biri tarafından söylenen yirmi dörtten fazla orijinal ve duygusal şarkının akıllardan çıkmayan ve duygusal sözleri ile savrul.
The Longest Road on Earth'te bir gezintiye çıkmak yalnızca iki saat sürecek ve attığın her adım buna değecek.
The Longest Road on Earth'te bir yolculuk için her bir bilet, hayatın sükûnetini ve sadeliğini arayan temalara ve sözlere sahip orijinal, samimi oyun müzikleri içerir. Sıra dışı olmayan ancak bizi insan olarak tanımlayan hisler, duygular, durumlar ve algılar; hikâyelerimiz ve hayatlarımızı birbirimizle nasıl paylaştığımız.
Gündelik hayatın özünü yakalayan dört bölümü oyna ve her birine eşlik eden nostaljik oyun müzikleriyle anlamlı ve alelade anların anlık görüntülerine göz gezdir. Hiçbir diyalog ve metin olmaması, anları karakterlerle paylaşabilmene ve kendi yorumlarını çıkarabilmene olanak sağlıyor. Her ne kadar deneyim kısa olsa da (3 saatin altında), The Longest Road on Earth seni karahindiba üflemenin, deniz kabukları toplamanın, kışın ilk gününde kızak kaymanın ve bir yaz günü bisiklet sürmenin ufak keyifli güzelliklerinde kendini rahat bir battaniyeye sarıp sarmalama fırsatı tanıyor.
The Longest Road on Earth'te deneyimini karartacak mücadeleler ya da seni cezalandıracak başarısızlıklar yok. Her yaştan, beceriden, dilden ve arka plandan oyuncu, basit kontroller ve rahat bir tempo ile oyuna dâhil olabilir.