The Lord of The Rings Return to Moria-1yp5m
The Return to Moria Collector's Edition brings together everything from the game to our DLC offerings! The Return to Moria Collection contains the base game, the Rohan, Yule-tide, Ent-craft, Orc Hunter, and Beorn's Lodge DLC packs.