Embrace the legacy of the Rohirrim with the Rohan Pack!
Transform your armor to embody the might of Rohan's legendary warriors, and gear up with exclusive recipes for the Rohirrim Spear, Rohirrim Shield, and new base decor. Fuel your adventure with recipes for a new meal and hearty brew.
Once established in the Glittering Caves of Aglarond, Lord Gimli forged a bond of friendship with King Eomer of Rohan. A small company of horsemen patrolled the roads from the White Mountains to Erebor. In exchange, an elite group of Dwarves was lent to Meduseld. Taking on the Khuzdul word for grass, they became known as the Yerêg Guard. They were a visible presence anywhere Dwarven craftsmen did their great works of building in the horse-lord’s kingdom.
Note: The Rohan Armor Skins are cosmetic only and will not change your characters’ stats. Go into the all-new Wardrobe tab in the Options menu to access your armor and customize your dwarf's look!