Your story doesn’t end here, oh no…
The Dimrill Gate is open but what’s next for you, Dwarf? As Lord of Moria, it is now your responsibility to bring Khazad-dûm back to its former glory and repopulate it. That means only one thing - Durin’s folk are coming back to Moria!