The Orc Hunter pack includes a fearsome cosmetic armor, weapon, and brew. Engrave the new trophy hunting rune to collect skulls, heads and bones from the fallen and build a new set of decorations.
Weapon, Shield, Brew, Meal, and Building Recipes will be available when the appropriate resources are available.