Zaczaj się na wrogów w mroku pod górą i stwórz z ich kości trofea dzięki pakietowi Orc Hunter! Zawiera budzącą postrach zbroję, broń i trunek. Wyryj nową runę, która umożliwi Ci zbieranie czaszek, głów i kości poległych przeciwników oraz budowanie nowych dekoracji.