Orc Hunter Pack ile dağdaki düşmanların peşine düş ve kemiklerinden ganimet yap! Pakette korkutucu kozmetik zırh, silah ve içki bulunuyor. Yeni ganimet avcılığı rününü kullanarak katlettiğin düşmanlarının kafatası, kafa ve kemiklerinden yeni dekor setleri yap.