The Lost Wild
The Lost Wild is a cinematic evasion-based survival horror experience unlike any other. Experience the slow burn tension of being hunted by intelligent dinosaurs as you use your wits and the environment to survive.
Play as Saskia as you explore a mysterious island where you’re considered prey by the deadliest creatures of all-time. Keep your head down, stay alert, and evade deadly predators. If all else fails, run or try to buy time using non-lethal tools, resulting in intense cat and mouse style gameplay.
Come face-to-face with dinosaurs that behave like wild animals, not monsters. Whether intelligently hunting as a pack or closing in on you as an apex predator, feel the tension as you carefully observe their behavior to overcome the threat.