The Lost Wild
The Lost Wild to jedyny w swoim rodzaju, iście filmowy survival horror oparty na unikaniu wrogów. Nic nie powoduje takiego napięcia, jak bycie ściganym przez inteligentne dinozaury. Tutaj nie przetrwasz bez sprytu i wykorzystywania otoczenia.
Wciel się w Saskię i badaj tajemniczą wyspę, na której najniebezpieczniejsze istoty wszech czasów widzą w tobie żer. Nie wychylaj się, zachowaj czujność i za wszelką cenę unikaj zabójczych drapieżników. A jeśli to się nie uda, biegnij co sił albo spróbuj zyskać na czasie, używając rozmaitych narzędzi. Nie masz szans na pokonanie wroga – możesz co najwyżej przed nim uciec.