The Lullaby of Life
The Lullaby of Life to przygodowa gra logiczna, w której napotykasz zagadki rozwiązywane na czas za pomocą nut muzycznych. Rozwiązuj te łamigłówki z użyciem fal dźwiękowych dopasowanych do różnych sekwencji kolorów i symboli.
Gdziekolwiek się zjawisz w tym osobliwym wszechświecie, jesteś katalizatorem nowego życia. Eksploruj, omijaj przeszkody, odkrywaj tajemnice, uciekaj przed wrogami oraz innymi zagrożeniami i ciesz się podróżą, gdzie każdy poziom ma własną unikatową scenerię, postacie, a także estetykę.
Przemierzając ten wszechświat, napotkasz różne istoty. Twoje główne zadanie na każdym poziomie to obudzenie uśpionych członków starszyzny (Dormant Elders). Przywróć ich do życia za pomocą sekwencji fal dźwiękowych wytwarzanych przez ciebie oraz twoich towarzyszy, którzy dołączyli do ciebie po drodze.
The Lullaby of Life prezentuje wyrazisty i melodyjny świat, jakiego jeszcze nie było. Pozwól spokojowi kreowanemu przez kolory, animacje i fale dźwiękowe zrelaksować twoje ciało, podczas gdy twój umysł skupia się na rozwiązywaniu zagadek o rosnącym poziomie trudności. Ta wciągająca rozgrywka pomoże ci odnaleźć wewnętrzny spokój i wprawi cię w doskonały nastrój!