What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (يفتح في علامة تبويب جديدة) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (يفتح في علامة تبويب جديدة), creators of the Axie Infinity (يفتح في علامة تبويب جديدة) universe of games.