What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (Ouvrir dans un nouvel onglet) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (Ouvrir dans un nouvel onglet), creators of the Axie Infinity (Ouvrir dans un nouvel onglet) universe of games.