What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (नए टैब में खुलता है) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (नए टैब में खुलता है), creators of the Axie Infinity (नए टैब में खुलता है) universe of games.