What is the goal when playing The Machines Arena?
TMA uses the Ronin (Otwiera się w nowej zakładce) EVM chain built for gaming to store digital collectibles. Ronin is a Delegated Proof of Stake (DPoS) chain built by Sky Mavis (Otwiera się w nowej zakładce), creators of the Axie Infinity (Otwiera się w nowej zakładce) universe of games.