Demacia devrim için hazır. Peki ya ona önderlik edebilecek misin? Krallığın dört bir yanından büyücüler bulmak ve davan için onları saflarına katmak senin elinde. Üssünü geliştirmek ve eşsiz yetenekler açmak için gittikçe büyüyen ordunun gücünden faydalan.
Sihir avcılarının işlediği suçlardan haberdar olsan da herkes bu gerçeği öğrenmeye hazır değil. Azılı düşmanlarla savaş ve hem yeni hem eski unutulmaz müttefiklerle birlik ol. Yalnızca sen Demacia'nın geçmişine ait sırları açığa çıkarabilir ve onları geleceği şekillendirmek için kullanabilirsin.