The Mageseeker: Stacja zaopatrzenia srebrnoskrzydłych
Stacja zaopatrzenia srebrnoskrzydłych: Ten wyjątkowy srebrnoskrzydły daje ci trochę zaopatrzenia po ukończeniu każdej misji. Dodatkowe zaopatrzenie: Dodatkowe 100 punktów zaopatrzenia do ulepszenia umiejętności i wzmocnienia powstania.