The Mageseeker: Home Sweet Cave Pack
Decorate your cave in the hideout with an assortment of cozy home goods. Includes the Mysterious Garment, Light Crystals, Entry Floor Mat, and Books. The Home Sweet Cave Pack can be found in the Hideout after the Thornbarrow Mission.