The Magnificent Trufflepigs
The Magnificent Trufflepigs to pierwszoosobowa gra fabularna z wykrywaczem metalu, którą można ukończyć w jeden wieczór.
Grasz jako Adam, bystry i wrażliwy młodzieniec powracający do swej rodzinnej wioski, Stanning. Będziesz tam pomagać pewnej Beth w poszukiwaniu miejscowych skarbów. Gdy jej genialny plan nie pójdzie całkiem po jej myśli, zagłębisz się w jej historię i odkryjesz, że nie wszystko jest takie, jakie się wydaje.
Wiele lat temu na pobliskiej farmie Beth znalazła za pomocą wykrywacza metali kolczyk. Przyniosło to jej chwilę sławy (i niemałą, jak na nastolatkę, sumkę), jednak, co ważniejsze, sprawiło, że poczuła się wyjątkowa. Ale nigdy nie znalazła kolczyka do pary.