The Magnificent Trufflepigs
The Magnificent Trufflepigs, tek bir akşamda oynanması için tasarlanmış, birinci şahıs, anlatım odaklı bir metal arama oyunudur.
Zehir gibi zeki ama tutkulu bir adam olan ve çocukluğunu geçirdiği Stanning köyüne dönen Adam olarak oynuyorsun. Oyunda Adam, Beth isimli bir kadına yerel bir hazineyi açığa çıkarma görevinde yardımcı olacak. Beth'in peri masalı planında açıklar ortaya çıktıkça onun hikâyesini daha çok didikleyecek ve her şeyin göründüğü gibi olmadığını keşfedeceksin.
Yıllar önce Beth yerel bir çiftlikte metal ararken bir küpe buldu. Kendisine kısa zamanlı bir ünü (ve o kadar genç birisi için iyi sayılabilecek bir miktarda bir parayı) beraberinde getirdi, ancak en önemlisi bu onu özel hissettirdi. Ancak asla küpenin diğer tekini bulamadı.