The Many Pieces of Mr.Coo
The Many Pieces of Mr. Coo to kapryśna przygodówka point'n'click z surrealistyczną fabułą, zdumiewającymi ręcznie rysowanymi animacjami i zabawnymi zagadkami. Pan Coo jest uwięziony i rozbity na kawałki. Ale przede wszystkim nie ma pojęcia, co się dzieje.
The Many Pieces of Mr. Coo to surrealistyczna przygodówka graficzna typu point'n'click. Pan Coo utknął w dziwnym, bezsensownym świecie i potrzebuje twojej pomocy, aby się z niego wydostać - ale przede wszystkim musi odnaleźć wszystkie swoje kawałki i znów stać się całością! Za tym całym nonsensem może kryć się jakiś filozoficzny spór, ale w obliczu chaotycznych potworów, szalonych robotów i jednookich kobiet trudno to stwierdzić.
Dzięki zdumiewającej i kolorowej, ręcznie rysowanej kreskówce 2D, surrealistycznej i kapryśnej historii, pełnej absurdalnego humoru, dziwacznych postaci, zwariowanych sytuacji i innowacyjnych zagadek, gra The Many Pieces Mr. Coo to świeża odsłona gatunku graficznych przygodówek, która zaciekawi zarówno weteranów, jak i nowicjuszy.
Mr. Coo i ta gra są dziełem uznanego artysty Nacho Rodrígueza. Rodríguez, animator i reżyser 2D, był nominowany do nagrody Goya za swój film krótkometrażowy "A lifestory". Był także głównym animatorem gry O.zen w firmie Ubisoft. Mr. Coo to jedna z jego najbardziej znanych postaci, która pojawiła się w kilku zabawnych filmach krótkometrażowych.