The Many Pieces of Mr.Coo
Klasik karikatürlerin ve yaratıcı bulmacaların mükemmel bir birleşimi olan "The Many Pieces of Mr. Coo", harika ve benzersiz bir macera deneyimi sunuyor. Fare tıklamalarıyla bulmacaların yanıtını bulabilir, el çizimi harika animasyon dünyasının keyfini dilediğince çıkarabilirsin.
"The Many Pieces of Mr. Coo" kolay ve eğlenceli bir 2D karikatür bulmaca macera oyunudur. Bu zarif el çizimi animasyon dünyasında oyuncuların yalnızca fareye tıklaması yeterli. Çok sayıda bulmacayı çözmesi ve bir bütün olarak yeniden bir araya gelmesi için "parçalanmış" Mr. Coo'ya liderlik et.
"The Many Pieces of Mr. Coo"nun karikatür dünyasında dolaş! Renkli 2D karikatür sanat tarzı sayesinde her karakter gerçeğe yakın hale getirilmiş ve dikkatle çizilmiş birçok canlı sahnelerin de eklenmesiyle adeta insanların kendilerini alamadıkları klasik bir animasyon filmi haline gelmiştir.