THE MEME HUNTER
THE MEME HUNTER - Bu, kötü mem çetelerini katledeceğiniz hızlı tempolu bir birinci şahıs nişancı oyunudur. Keşif için geniş, açık bir arenada görünüyorsunuz ve seviyeyi tamamlamak için yaşlı bir meşe ağacının beş çizimini bulmanız gerekiyor. Ancak bu o kadar basit değil. Kötü memler her yerde. Kanınız için dışarıdalar. Nereye giderseniz gidin sizi kovalayacaklar ve tabii ki resimleri toplamanıza engel olacaklar. Bu sinir bozucu varlıklardan alt internetten kurtulmak için geniş bir ateşli silah cephaneliği kullanın. Tüm meşe ağacı çizimlerini toplayın ve patronu yenin!