The Messenger Picnic Panic
The Messenger's epic story continues on in a summer vacation DLC full of tropical action! On Voodkin Island, the demon Barma’thazël captured helpless little creatures to use them in his dark rituals. Only the heroic Messenger can save them now in a vacation-meets-rescue-mission adventure!
Three new levels and bosses, in a setting filled with voodoo magic and tropical wonders.
18 new music tracks by The Messenger’s award-winning composer Rainbowdragoneyes.